קקטוס מדיה » עיצוב באנרים לגוגל – כמה עולה כל הסיפור הזה?

עיצוב באנרים לגוגל – כמה עולה כל הסיפור הזה?

באנר הוא אחד מהכלים האפקטיביים ביותר לפרסום בגוגל וברחבי הרשת. עיצוב באנרים ע"י מעצב גרפי מקצועי תגדיל את החשיפה לאתר או לעסק שלכם ובכך גם ההכנסות של העסק יגדלו. אחת הדרכים לפרסום באנר היא באמצעות גוגל ותוכלו לצפות גם במספר פלטפורמות מומלצות לפרסום באנרים.

כאשר אתם נכנסים לפרוייקט של עיצוב באנרים אחת השאלות החשובות שמרבית בעלי העסקים שאולים ובצדק היא כמה עולה עיצוב באנר לפרסום בגוגל? מהם הגדלים למודעה ולמה בכלל לפרסם באנר בגוגל? על כל זה ועוד נענה במאמר הבא.

עלות/מחיר באנרים

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

עיצוב באנרים בגוגל

פרסום באנר בגוגל זו דרך מעולה להעלות חשיפה ולפרוץ לקהל יעד חדש. חשוב לשבת עם מעצב באנרים מקצועי על מנת להחליט מהי הפלטפורמה הטובה ביותר לפרסום הבאנרים. ניתן לפרסם באנר באתר חיצוני/פרטי, ברשתות חברתיות ואף בגוגל באמצעות Google Ads.

כל פלטפורמה דורשת גודל מסוים של באנר ויש לברר את האופציות השונות. ההחלטה הקשה איתה תצטרכו להתמודד היא איזה סוג של באנר לבחור? יש כמה וכמה סוגים, כשהנפוץ מבניהם הוא הסטטי. סוג באנר נוסף הוא דינמי. סוג באנר זה היה מיוצר בעבר בתוכנת פלאש אך היא כבר לא נתמכת וגוגל אף אוסר העלאת באנרים בפורמט זה.

גוגל מקבלים באהבה עיצוב באנרים בפורמט HTML5 המחליף את הפלאש, ומתמקד באנימציה. פורמט זה מקובל מאוד היום והוא מתמקד בבאנרים דינמיים ולא בסטטיים. באנרים סטטיים ניתן לעצב בתוכנת העיצוב פוטושופ של חברת אדובי. חשוב לציין שבשנים האחרונות ההגבלות של באנרים עם אנימציה הולכות וגודלות מצד גוגל ולכן בעת עיצוב באנרים עם אנימציה יש לבדוק את ההגבלות הנוכחיות והאם אופציה זאת תתאים לכם בצורה טובה.

כמה עולה עיצוב באנר לגוגל?

מחירי הבאנרים הם קבועים למדי, כשהזול ביותר יכול להתחיל מכמה מאות שקלים לבודד ועד לחבילות שונות ומשתלמות של מספר באנרים בכמה מאות שקלים. המחיר המינימלי בדרך כלל יתחיל 300 ש"ח לבאנר אחד ויכול להגיע אפילו עד לאלף ש"ח ויותר, תלוי במורכבות הבאנר והאם הוא סטטי או דינמי.

באנרים דינמיים ייקחו יותר זמן והם יותר מורכבים, ולכן גם יעלו יותר. יש לקחת בחשבון שבאנר דינמי יכול להאט את מהירות העמוד באתר אליו אתם מכוונים, במידה ואתם מעוניינים בפרסום באתר חיצוני. אתרים רבים לא יסכימו להכניס באנר דינמי אלא יסתפקו בסטטי בלבד.

פרסום באנרים בצורה יעילה

אין ספק שעולם הדיגיטל משתנה מדי יום אך עולם הבאנרים נשאר קבוע. ניתן לקבל חשיפה של מאות ואלפי אנשים כשבאנר ממוקם באתר חיצוני או בגוגל. חשוב לפנות למעצב גרפי המומחה בעיצוב באנרים על מנת שיוכל לעצב לכם את הבאנר המתאים ביותר לצרכים שלכם, עם משפט קצר וקולע ועיצוב מושך לעין.

גדלי המודעות בדרישות של גוגל משתנים לפי צרכי בעל האתר. ישנם בעלי אתרים שיעדיפו באנר קטן או צר יותר ויש אחרים שיסכימו לקבל באנר מעט גדול יותר. חשוב לעצב באנר בגדלים שונים על מנת לפתוח יותר אופציות ברחבי הרשת ולהעלות יותר מגודל אחד לקמפיין. כך, תבטיחו שהמודעה תופיע ביותר מקומות.

לא בטוחים מה הגדלים של הבאנר שאתם צריכים? אתם יכולים להיכנס לאתרים גדולים ולבדוק שם מה גודל הבאנרים השונים. ישנה אפשרות גם להיכנס ל-Google Adsense ולבדוק שם ואתר גדלים גם מציג מספר רב של גדלי באנרים לגוגל.

אין ספק שעיצוב באנרים הוא דבר יעיל בכל מה שקשור לחשיפה נוספת ופרסום העסק שלכם. אם אתם מעוניינים בפרסום נוסף ופריצה לקהל יעד חדש זה המקום בשבילכם ושווה להשקיע גם בו. כאשר אתם יוצרים סט באנרים נסו לבקש מהמעצב להציע לכם מחיר הנחה עבור עיצוב של באנר אחד בכמה גדלים שונים.

כלי נגישות