קקטוס מדיה » פלטפורמות מומלצות לפרסום באנרים

פלטפורמות מומלצות לפרסום באנרים

פרסום באנרים זו דרך מעולה להשיג עוד חשיפה לעסק. במידה ומתעורר צורך בלקוחות חדשים או בחשיפת המותג, עיצוב באנרים יכול לקדם את האתר והעסק שלך ברמה אחרת. איך יוצרים באנר אפקטיבי בצורה הטובה ביותר? ומהן הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום באנרים? כל זה ועוד במאמר הבא!

פלטפורמות מומלצות לעיצוב באנרים

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

פרסום באנרים זו דרך מעולה להשיג עוד חשיפה לעסק. במידה ומתעורר צורך בלקוחות חדשים או בחשיפת המותג, עיצוב באנרים יכול לקדם את האתר והעסק שלך ברמה אחרת. איך יוצרים באנר אפקטיבי בצורה הטובה ביותר? ומהן הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום באנרים? כל זה ועוד במאמר הבא!

פרסום באנרים בפייסבוק

באנר לפייסבוק, או כפי שהוא נקרא בפלטפורמה "קאבר", יכול לעזור לעסק משמעותית. זהו הדבר הראשון שמושך את העין מבחינה ויזואלית כשלקוחות פוטנציאליים נכנסים לתוך הדף העסקי. דף פייסבוק עסקי צריך לשקף את העסק, מה הוא מציע, ולענות לצרכי הלקוח שבוחן את הדף. הבאנר צריך להיות קליט, אחיד, ובצבעים התואמים את המותג.

פרסום באנרים בגוגל

החלטתם להגדיל את החשיפה באמצעות באנר בגוגל? החלטה נבונה. גוגל היא מעצמת הפרסום כיום, ועם באנר עשוי היטב אפשר להגיע לתוצאות מאוד יפות ולקהל יעד חדש. הצגת הבאנר בגוגל נקראת "קמפיין פרסום" או בשפה פשוטה Google Ads.

היות וגוגל מציע מגוון אפשרויות של באנרים לעסק, חשוב לבחור בבאנר המתאים ביותר למטרה העיקרית של הפרסום. סוגי הבאנרים הקיימים הם:

  • באנר סטטי – בעזרת מעצב גרפי ניתן להגיע לתוצאות יפות מאוד ואף לא מורכבות מדי. חשוב לציין שלא לכל מעצב יש ידע בהנפשת באנר (דינמי) ולכן רוב הבאנרים הם סטטיים כברירת המחדל. זהו באנר המגיעה בפורמט תמונה בסיומת JPG, PNG, GIF.
  • באנר דינמי – באנר הכולל אנימציה, באנר מונפש עם מעברים בתמונות, אנימציה, וטקסט קצר. זהו הבאנר המושך ביותר לעין בגלל שהוא זז ותופס את העין האנושית בצורה אוטומטית.
  • באנר GIF – באנר המונפש באמצעות תוכנת פוטושופ הפופולרית של אדובי, עם אנימציה באיכות גבוהה. עקב מגבלת הגודל של גוגל, לא ניתן ליצור קובץ גדול ולכן יש לשקול אופציה זו.
  • באנר פלאש – באנר מונפש באמצעות התוכנה הותיקה Flash של חברת אדובי המוכרת. כיום כבר לא משתמשים בפלאש וגוגל אף הכריזו שאינם תומכים בה יותר, ולכן במקום זה משתמשים ב-HTML

פרסום באנרים באתר

הדרך הטובה ביותר להשיג יותר חשיפה ויותר עיניים היא לפרסם באנר באתר מוכר, איכותי ופופולרי אליו נכנסים אלפי ואף מיליוני אנשים מדי יום. עם כניסות רבות, הגולשים נוטים להישאר זמן רב באתר ולדפדף בעמודיו.

כך הם יכולים להיחשף לבאנר בקלות. בכל מה שקשור לעיצוב באנרים, חשוב לשכור מעצב גרפי שיוכל לעצב באנר מקצועי שיעביר את המסר השיווקי בצורה הטובה ביותר.

דרך נוספת להשיג חשיפה יפה, היא לפרסם באנר באתר העסקי שלך. כך אפשר להבטיח שהגולשים יישארו ויסוקרנו מהכרזה המעוצבת ומושכת העין שקופצת להם מול העיניים. עיצוב באנרים הוא כלי פרסום חזק בעולם הדיגיטל שיכול להועיל מאוד לעסק מתחיל או מתקדם, בכל שלב, ומומלץ להשתמש גם באופציה זו בשלל הפלטפורמות השונות לפרסום באנרים.

כלי נגישות