רבים מנסים להתווכח עם אחת ההצלחות המוכחות ביותר כיום – בניית אתרים לעסקים.
חשוב להבין שאתר אינטרנט מהווה בעצם את הפנים של החברה ואתר זה נחשב כחלק עיקרי בתוך מערך השיווק של החברה.
כמו כן, על מנת לדעת בוודאות האם האתר של החברה או לחילופין של העסק הוא אכן אתר שבנוי בצורה טובה ומושכת ניתן לשאול מספר שאלות מכוונות, כמו לדוגמא: מה רואה המבקר ברגע שהוא נכנס לאתר? על פי מחקרים שנערכו בנושא ה-5 שניות הראשונות של המבקר באתר הן קריטיות ומדוע? ובכן, בזמן זה המבקר יחליט האם האתר מספיק מעניין לו כדי להישאר או להמשיך לשוטט ברחבי באינטרנט.
כל חברה או עסק שמכבד את עצמו פונה אל חברה של בניית אתרים לעסקים על מנת שזו תבנה עבורו אתר יעיל ואטרקטיבי. אחת השאלות החשובות שיש לשאול כשאתר האינטרנט מוכן היא השאלה – האם המבקר יודע, באופן מיידי כשהוא נכנס לאתר, במה העסק או החברה עוסקים? חשוב להבין שיש זמן מועט ללכוד את תשומת ליבו של המשתמש. במידה והאתר מלא בנקודות ותכנים ואין סדר הגיוני, המשתמש יאבד עניין ויעזוב. חשוב שאתר טוב יהיה ממוקד, ענייני וללא הסחות דעת מיותרות.
שאלה נוספת הא האם החומר החשוב נמצא למעלה או למטה? כמעט רוב המבקרים מעוניינים לקבל את המידע החשוב ביותר לפני שהם מתחילים לשוטט ברחבי האתר ולכן חשוב לבדוק שהמידע השיווקי נמצא גבוה, מול המשתמש מבלי שהצטרך להתחיל לחפש אותו. המסר חייב להיות קולע – במשפט אחד.
חברה שעוסקת בבנייה מסוג בניית אתרים לעסקים יודעת כיצד למשוך את תשומת ליבו של הלקוח והיא שואלת עצמה, בעת בניית האתר, את השאלה הבאה: האם המשתמש יכול למצוא בקלות את היתרונות של המוצר? חשוב להבין שגולשים שנכנסים לאתר מחפשים כמה שיותר יתרונות בשירות או המוצר שהחברה או העסק מספק.
על מנת להצליח להעביר את כל היתרונות יש לפנות אל חברה מקצועית שעוסקת זמן רב שתחום בניית אתרים לעסקים. רק חברה שבנתה בעבר אתרים שיווקים ברמה גבוהה תוכל לבנות עבורכם אתר מצליח, מדויק ושיווקי בדיוק כפי שציפיתם ורציתם מלכתחילה.